سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای قفل های الکترونیکی

با اینکه نصب کردن قفل های الکترونیکی برای درب منازل هزینه ای به مراتب بیش تر از قفل های سنتی در کوتاه مدت دارد ولی این قفل  در دراز مدت به شما کمک می کند تا در هزینه ها صرفه جویی کنید. مهم ترین مزایای این قفل ها اینست که اصلا نمی توان آن ها را هک کرد یا به آنها آسیب رساند زیرا دارای سیستم برش کلید دو محوره هستند. توضیح آسان اینست که سیستم به گونه ای طراحی شده است که نمی توان به زور وارد منزل شد. در نتیجه، دیگر نگران از دست دادن پول به دلیل دزدی نخواهید بود.

قفل الکترونیکی دارای سیستمی هستند که نمی توان آن ها را با استفاده از مته از جا درآورد. با این شیوه دزد نمی تواند قفل را به راحتی از جا در بیاورد. این ویژگی میزان دزدی را کاهش می دهد و به شما کمک می کند تا در هزینه ها صرفه جویی کنید و برای تعمیر یا نصب مجدد قفل های آسیب دیده (پس از یک دزدی از منزل یا محل کار شما) هزینه ای نپردازید.

قفل هایی که مجدد تعویض و تعمیر می شوند

اگر شما صاحب شغل هستید به طور قطع تجربه ی ناخوشایند تعویض قفل را داشته اید زیرا کلید دزدیده شده است یا یکی از کارمندها کلیدش را گم کرده است. با استفاده از یک سیستم پیشرفته ی قفل الکترونیک این مشکلات به خاطرات سپرده می شوند. سیستم قفل قابل تعویض هستند یعنی در صورت نیاز می توان سیستم را ریست کرد (اگر کلیدی دزدیده یا گم شود). هر شخصی که قصد داشته باشد از کلید دزدیده شده یا گم شده استفاده کند با استفاده از آن نمی تواند وارد ساختمان شود. تمامی مدل های قفل های الکترونیکی قابل ریست شدن هستند (شاه کلیدها، شاه کلید برای شاه کلیدهای دیگر و غیره.).

سیستم ایمنی آسان و مناسب

یکی دیگر از مزایای استفاده از قفل  اینست که استفاده از آنها راحت است. با استفاده از یکی از این سیستم ها دیگر نگران گم کردن کلید خود نباشید و با خود کلیدتان را این طرف و آن طرف نبرید. هم چنین، دیگر نیازی نیست کلید یدک خانه ی خود را در جایی بیرون منزل قرار دهید. اگر کسانی برای نظافت منزل، نگهداری از کودک، بیرون بردن سگ و غیره به منزل شما بیایند تنها لازم است رمز ورود را به آنها بگویید تا بتوانند وارد منزل شوند.

 

منبع:

https://yucca.ir/%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%db%8c-%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c/