سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اگر پدر و مادری هستید که نگران فرزندان تان هستید که پشت درب نمان

بین دسته بندی افرادی که این روزها باید حتما به فکر جایگزینی قفل دیجیتالبا قفل های کلیدی باشند، پدر و مادرهایی که دارای فرزند خردسال هستند در اولویت اول هستند. این گروه افراد شامل پدر و مادرهایی می شوند که بیشتر روز را در بیرون از منزل و در محل کار هستند اما فرزندان خردسال آنها مجبور هستند از مدرسه به خانه برگردند و تنها باشند.

چرا باید برای امنیت فرزندان مان قفل دیجیتال روی درب خانه نصب کنیم؟

مشخصا این روزها انقدر همه ما مشغله ذهنی و فکری زیاد داریم که گاهی فراموش میکنیم  که حتی فرزندان مان چه ساعتی به خانه می رسند و یا اینکه فراموش میکنیم صبح موقع رفتن به مدرسه چک کنیم که حتما کلیدها را با خودشان برده اند یا نه! بنابراین در این شرایط ممکن است برای فرزندان مان هزار و یک مشکل و خطر پیش آید. مثلا ممکن است سارقین در کمین نشسته باشند و به محض اطلاع از اینکه بچه ها در خانه تنها هستند بخواهند به خانه وارد شوند و یا با جا گذاشتن کلید در خانه و همراه نبردن کلیدها ساعت ها پشت در ب بمانند تا پدر و مادر ها بتوانند خودشان را برسانند و..
پس اگر جزو پدر و مادرهایی هستید که ساعات زیادی از روز را در خانه نیستید و فرزندان شما باید تنها بمانند قطعا بهترین کار این است که قفل های کلیدی را دور بریزید و به جای آن از قفل الکترونیکی  استفاده کنید. با نصب قفل شما با خیال راحت می توانید مطمئن باشید که امنیت فرزندان تان تامین است و هیچ فرد غیر مجازی نمی تواند به زور وارد خانه شود و از طرفی هم فرزندان شما به محض اینکه پشت درب می رسند اگر قفل اثر انگشت داشته باشید می توانند با اثر انگشت شان سریع درب را باز کنند و هیچ وقت پشت درب نمی مانند.

منبع: